6' Cashmere Garland with Lights, 6' Cashmere Garland with Lights, , large click and hold to zoom
6' Cashmere Garland with Lights, 6' Cashmere Garland with Lights, , large click and hold to zoom
6' Cashmere Garland with Lights, 6' Cashmere Garland with Lights, , large click and hold to zoom
Item #: NC744091

6' Cashmere Garland with Lights

Details

Sale Price $49.99

Personalization options

Pick 'n Choose options

Qty:
In Stock - Almost Gone!

Additional Information

Product Details

Elegant and tasteful, our cashmere greenery collection mixes 3 different styles of faux evergreen branches, creating depth and texture. White lights, real pinecones and artificial berries scattered throughout the wreath and garland. Each sold separately.
  • A mix of 3 different evergreen styles: cashmere (hard pine needle with softer ends), hard pine (longer needles) and two-tone pine (medium-length needles)
  • Needle variety creates fuller branches with less shaping needed
  • Holds shape longer when stored
  • Real pinecones, faux berries
  • Wreath and garland sold separately
  • Wreath uses 3 AA batteries (not included)
  • Garland is plug-in
  • Outdoor safe
  • Garland: 6' l
  • Wreath: 24" diam.
Additional Information

Ratings & Reviews

6' Cashmere Garland with Lights is rated 3.0 out of 5 by 34.
Rated 1 out of 5 by from no electrical plug There is NO electrical pug on either end. I am not happy, if it wont light up!! Definately not worth it, for sure!
Date published: 2020-12-20
Rated 3 out of 5 by from Nice but not worth the price Not the quality I was expecting. Branches and berry spikes fell off when I unfolded from packing; pine cones are poorly wired on. Will keep this item, but had to do some "crafting".
Date published: 2020-12-13
Rated 1 out of 5 by from Horrible Not worth the price at all. It’s not full at all, more bare spots than anything. The pinecones are hanging on for dear life by a very visible wire. If you want to plug it in, you’ll have to use an extension cord because the wire for the lights is not long at all. I would return it but I’m not paying for a return fee.
Date published: 2020-12-02
Rated 2 out of 5 by from No instructions There was not a plug for the item to be used. There was no box for the batteries and the plugs on the ends of the garland aren’t useful for an electrical plug. Please send instructions and suggestions. We are very disappointed.
Date published: 2020-11-29
Rated 3 out of 5 by from Like the Garland The Garland is very nice, but the lights are terrible. They should be clear but they are yellow and very sparce. For the cost there should be a lot more lights. I would return but took out of box to put up and threw the box away.
Date published: 2020-11-05
Rated 4 out of 5 by from Beautiful Beautifully constructed, shapes well. Did not rate a five only because it needs more lights that should be brighter hand are strung better through the garland. Otherwise, a lovely addition to my Christmas decor.
Date published: 2020-01-09
Rated 1 out of 5 by from it was not like the picture very poor, it was not the size like the picture at all. I have returned this
Date published: 2020-01-02
Rated 2 out of 5 by from Disappointed Could not get it to light up. No way to plug it in
Date published: 2020-01-02
  • y_2021, m_1, d_23, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.13
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_34
  • loc_en_US, sid_744091, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_countrydoor
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 36ms
  • reviews, product

Question & Answer

If l purchase 2 of these to make 12', will one plug into the other, then the 2nd one plugs into the outlet?

Asked by: Rocky
Hi Rocky, Yes these Garlands can be strung together to make a longer Garland. Thanks for reaching out!
Answered by: Cindy
Date published: 2020-11-24

bought garland, how to plug in? It does not have an adapter????

Asked by: Mary
Hi Mary, We are so sorry the adapter to your Garland was not included in your package. Our records show you have been in contact with us regarding this matter. We apologize again for this error. Thanks for reaching out!
Answered by: Cindy
Date published: 2020-11-23

I purchased the garland and can not figure out how to get it to light up. It doesn’t have a typical plug in.

Asked by: Stacie
Hi Stacie, To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@countrydoor.com.
Answered by: Hope
Date published: 2020-11-21

Are these led lights?

Asked by: Tamara
Hello Tamara, Yes, these are led lights. We hope this information is helpful.
Answered by: KIm
Date published: 2020-11-03

What if it is missing a adapter

Asked by: Kelly
Hi Kelly. We are sorry to hear these parts were missing. Please contact Customer Service at Customerservice@countrydoor.com so we can provide further assistance.  
Answered by: Regina
Date published: 2019-12-11
  • y_2021, m_1, d_23, h_17CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.13
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_5
  • loc_en_US, sid_744091, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_countrydoor
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 16ms
  • questions, product

Sponsored Content